رکورد فروش جشنواره «بازگشت به مدرسه» کفش ملی پس از گذشت 68 سال شکسته شد
به گزارش روابطعمومی و امور بینالملل شرکت سرمایهگذاری گروه صنعتی ملی، شرکت کفش ملی در شهریور و مهر سال جاری که خانوادههای ایرانی مشغول تهیه کفش و پوشاک نو برای دانشآموزان و دانشجویان خود بودند ، توانست با استقبال بینظیر مردم، تلاش بیوقفه کارکنان سراسر کشور و برگزاری رویدادی جذاب، رکورد فروش جدیدی را به ثبت برساند.
بر اساس گزارش خبرنگار این واحد، در جشنواره «بازگشت به مدرسه» امسال کفش ملی ، علاوه بر ثبت رشد چشمگیر در فروش ریالی، نصاب تازهای نیز در تعداد کفشهای فروختهشده به ثبت رسید؛ رکوردی که بیانگر افزایش قابلتوجه تقاضا و ارتقای سهم بازار این برند در سطح کشور است.
همچنین طبق نتایج نظرسنجی از مشتریان این شرکت در سراسر کشور ، این موفقیت حاصل کیفیت و قیمت ممتاز محصولات دانشآموزی و دانشجویی، تقویت شبکه فروش در بیش از ۲۲۰ شعبه فعال کشور، و اجرای برنامههای نوآورانه در حوزه بازاریابی و تبلیغات بوده است.
دکتر جواد دلپسند، مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری گروه صنعتی ملی، در پیامی ضمن قدردانی از تلاش ارزنده کارکنان و همراهی مشتریان در جشنواره فروش ویژه مدارس، این دستاورد را نقطهعطفی در مسیر توسعه پایدار شرکت دانست و تأکید کرد: با برنامهریزی دقیق کارگروههای تخصصی، مسیر رشد این مجموعه با سرعت ادامه دارد و در آینده نزدیک نیز خبرهای خوش دیگری از کفش ملی اعلام خواهد شد.
گفتنی است شرکت کفش ملی با 68 سال سابقه درخشان، بهعنوان نخستین برند کفش ایران و خاورمیانه، هماکنون با ۲۲۰ شعبه فعال، بزرگترین زنجیره فروش کفش ایران را اختیار دارد.
انتهای پیام/